Veelgestelde vragen
Vragen over scheerirritatie
Wat houdt scheerirritatie precies in?
Scheerirritatie is een 'verzamelwoord' voor diverse problemen/ongemakken die kunnen optreden na het scheren. De meest voorkomende zijn ingegroeide haren en (rode) scheerbultjes. SoftShave richt zich ook op deze 2 problemen.
Hoe ontstaat scheerirritatie?
Scheerirritatie kan verschillende oorzaken hebben. Het ontstaat onder invloed van bacteriën en schimmels die zich in de poriën van de huid vestigen. Oorzaken kunnen onder andere zijn: een vuile huid, een bot scheermes en tegen de haargoei in scheren.
Is scheerirritatie gevaarlijk?
Scheerirritatie is voornamelijk erg vervelend. Het voelt niet prettig aan, het kan bijvoorbeeld branderig aanvoelen of jeuken. Doordat er vaak sprake is van infecties en ontstekingen is het wel van belang om het probleem aan te pakken.
Hoe vaak komt scheerirritatie voor?
Scheerirritatie komt veel voor. Met name bij personen met kroeshaar of krullend haar is het een veel voorkomend probleem. Meer dan de helft van de personen met dit soort haar heeft hier wel eens mee te maken. Van de personen met steil haar heeft ook zeker 5% van de bevolking last van scheerirritatie.
Hoe kom ik van scheerirritatie af?
Scheerirritatie is gelukkig te behandelen. SoftShave kan zeer goed gebruikt worden om scheerirritatie te behandelen én in de toekomst te voorkomen! Daarnaast zijn er nog een aantal algemene tips en adviezen die u kunnen helpen bij het behandelen van scheerirritatie. Klik hier voor meer informatie, tips en adviezen.
Algemene vragen over SoftShave
Voor wie is SoftShave geschikt?
SoftShave is geschikt voor mannen en vrouwen die op hygiënische wijze hun overtollige lichaamshaar willen verwijderen en een glad scheerresultaat willen bereiken. Houdt het product buiten het bereik van kinderen.
Is het gebruik van SoftShave veilig?
Ja het gebruik van SoftShave is volledig veilig en verantwoord. Het product is samengesteld uit 100% natuurlijke ingrediënten die geen negatieve bijwerkingen zullen hebben op uw huid.
Is het effect van SoftShave blijvend?
Het effect van SoftShave is blijvend zolang u het product blijft gebruiken. SoftShave is een product dat u bij iedere scheerbeurt kunt gebruiken ter vervanging van een ander soort scheergel, scheerschuim of scheerzeep.
Waar wordt SoftShave gemaakt?
In Nederland worden de natuurlijke ingrediënten van SoftShave samengevoegd met een natuurlijke, neutrale zeep emulsie en in een handige fles gegoten.
Hoelang kan ik SoftShave bewaren na het openen?
Op de verpakking van SoftShave vindt u geen uiterste houdbaarheidsdatum. Na openen is het product tenminste 12 maanden houdbaar. Gebruikt u het daarna nog dan kan het zijn dat de werking van het product afneemt.
Wordt SoftShave vergoed door mijn verzekering?
Nee, SoftShave is geen geneesmiddel en wordt daarom niet vergoed door uw verzekering.
Vragen over het gebruik van SoftShave
Hoelang moet ik SoftShave gebruiken totdat het effect heeft?
Wanneer u SoftShave gebruikt om ingegroeide haren en/of scheerbultjes te behandelen adviseren wij u de desbetreffende lichaamsdelen 2 maal daags te reinigen met SoftShave. Binnen 1 dag zult u effect merken en binnen enkele dagen bent u van uw probleem af. Ter preventie van ingegroeide haren en scheerbultjes adviseren wij SoftShave bij iedere scheerbeurt te blijven gebruiken.
Hoelang mag ik SoftShave maximaal gebruiken?
U kunt SoftShave zolang gebruiken als u zelf wilt. U kunt het dagelijks gebruiken voor een optimale verzorging van uw huid, langdurig gebruik is niet schadelijk.
Geeft het gebruik van SoftShave negatieve bijwerkingen?
Nee, SoftShave is zorgvuldig samengesteld uit de beste 100% natuurlijke werking en heeft uitsluitend een verzorgende, zachte werking op de huid.
Vragen over SoftShave bestellen en kopen
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle vermelde prijzen op de website en bestelpagina zijn inclusief BTW.
Waar kan ik SoftShave kopen?
U kunt SoftShave online bestellen op deze officiële website van SoftShave. Daarnaast kunt u het product ophalen bij ons hoofdkantoor in Medemblik, Noord-Holland.
Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee, u heeft geen account nodig om SoftShave te kunnen bestellen. U kunt op het bestelformulier gewoon uw gegevens invullen en direct bestellen.
Kan ik SoftShave verkopen in mijn winkel?
Wilt u SoftShave verkopen in uw (online) winkel en bent u geïnteresseerd in een grotere afname? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe werkt het bestellen van SoftShave?
Wanneer u SoftShave online wilt bestellen kunt u op de bestelpagina een keuze maken voor het aantal flessen dat u wilt bestellen en uw gegevens invullen. Na een succesvolle betaling zullen wij uw bestelling zo snel mogelijk verzenden.
Wat zijn de verzendkosten voor SoftShave?
Voor de verzending van SoftShave betaald u binnen Nederland € 5.95 en buiten Nederland € 6.95.
Hoe kan ik SoftShave betalen?
Wanneer u online bestelt kunt u een keuze maken uit een van de veilige betaalmethoden die door ons worden aangeboden. Personen met een Nederlands bankrekeningnummer kunnen betalen via: iDEAL, Creditcard en overboeking op ons bankrekeningnummer. Personen met een Belgisch bankrekeningnummer kunnen betalen via Creditcard, eMaestro, Bancontact/Mister Cash en overboeking op ons bankrekeningnummer.
Kan ik in termijnen betalen?
Nee, het is niet mogelijk om SoftShave in termijnen te betalen. Pas wanneer het volledige bedrag op onze bankrekening staat zullen wij de bestelling verzenden.
Wanneer moet ik betalen?
Kiest u over overmaken op ons bankrekeningnummer dan zullen wij u, wanneer u nog niet betaald heeft, na een aantal dagen een betalingsherinnering versturen per e-mail. Deze herinnering zullen wij in de meeste gevallen slechts 2 keer versturen. Wanneer u vervolgens niet betaald gebeurd er niets. Uw bestelling blijft bij ons in het systeem maar uw bestelling wordt niet verzonden zolang u niet betaald heeft.
Kiest u voor een van de overige betaalmethoden dan zult u de betaling direct moeten voltooien. Pas als dit is gebeurd, zullen wij uw bestelling bevestigen en verwerken.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Wanneer u wenst dat uw bestelling op een ander adres wordt bezorgd kunt u op het bestelformulier gewoon het desbetreffende adres invullen. Uw bestelling wordt dan daar bezorgd.
Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Als uw betaling goed gegaan is zult u per e-mail een bevestiging van uw bestelling ontvangen. Deze bevestiging is een teken dat uw bestelling goed bij ons is doorgekomen. Let op: vaak komt de bevestiging van uw bestelling in de map met ongewenste e-mail terecht. Controleer deze dus ook goed wanneer u uw bevestiging nog niet binnen denkt te hebben. Kunt u de bevestigingsmail echt niet vinden en twijfelt u of uw bestelling goed is doorgekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer de betaling voltooid is, is het niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren.
Wat zijn de gegevens die ik nodig heb voor overmaken op het bankrekeningnummer?
In de bevestigingsmail die wij u verzenden staan onze bankgegevens én het bedrag dat u dient over te maken. Wij verzoeken u uw bestelnummer in de omschrijving te vermelden. Hieronder vindt u nogmaals onze gegevens:
Voor Nederland | |
Bank: | ABN AMRO |
Bankrekeningnummer: | 53.72.40.853 |
IBAN/SEPA: | NL50ABNA0537240853 |
Bank: | ING Bank |
Bankrekeningnummer: | 46.20.326 |
IBAN/SEPA: | NL43INGB0004620326 |
In te vullen gegevens | |
Ten name van: | Klemans Groep B.V. |
Plaats: | Medemblik, NH (Nederland) |
Onder vermelding van: | Uw bestelnummer |
Vragen over de levering van uw bestelling
Is mijn bestelling al onderweg?
Wanneer u op werkdagen vóór 16:00 uur besteld én betaald heeft wordt uw bestelling nog diezelfde dag verzonden. Bestelt u na 16:00 uur? Dan zal uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden worden. In de bevestigingsmail die u van ons heeft ontvangen vindt u een link naar uw klantenportal. U kunt hier de status van uw bestelling volgen.
Door wie wordt de levering van mijn bestelling verzorgd?
Wij verzenden uw bestelling naar PostNL. PostNL verzorgd de levering van uw bestelling.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer u op werkdagen vóór 16:00 uur bestelt dan wordt uw bestelling meestal de volgende dag al geleverd. Woont u in België, dan duurt dit meestal 2 dagen. Woont u elders? Dan kan het nog een aantal dagen langer duren.
Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer uw bestelling in een enveloppe wordt verzonden hebben wij geen inzicht in de levertijd van uw bestelling. De levertijd is afhankelijk van de tijd dat bij u de post door PostNL wordt bezorgd. Wanneer uw bestelling in een pakket wordt verzonden is deze voorzien van een Track and Trace code. U kunt in uw klantenportal de Track and Trace code vinden waarmee u uw bestelling kunt volgen.
Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
Nee, dit is niet mogelijk. Wanneer u niet thuis bent op het moment van levering kunt u wél via de website van PostNL een voorkeur aangeven qua tijd en datum wat betreft het volgende moment van levering.
Ik was niet thuis op het moment van levering, wat nu?
De postbode zal in het geval u niet thuis bent een briefje achterlaten met de mogelijkheid een nieuwe bezorgafspraak in te plannen. Bent u 2 keer niet thuis op het moment van levering dan wordt uw bestelling doorgaans afgeleverd op het dichtstbijzijnde postkantoor.
In ontvang een betalingsherinnering
Wanneer u een bestelling plaatst maar de betaling nog niet door ons ontvangen is ontvangt u eenmalig automatisch een betalingsherinnering. U kunt het bedrag alsnog aan ons betalen. Zodra wij de betaling binnen hebben zal de bestelling verwerkt worden.
Bij een overboeking via de bank kan het zijn dat deze automatische herinnering en de verwerking van uw betaling elkaar kruizen. In uw orderbevestiging vindt u een link om de status van uw bestelling te bekijken.
Heeft u per ongeluk twee orders aangemaakt en er één betaald, dan zult u van de andere order een herinnering ontvangen. Deze kunt u negeren.
Wilt u afzien van de bestelling? De betalingsherinnering ontvangt u eenmalig. Wanneer de betaling niet voldaan wordt zal de bestelling geannuleerd worden, u kunt deze herinnering dan dus negeren.
Ik heb geen track and trace code ontvangen
In de orderbevestiging die u per mail ontvangen heeft staat een link om de status van uw bestelling te bekijken. Op deze pagina vindt u ook de Track and Trace code.
Vragen over het retourneren van producten
Kan ik producten ruilen of retourneren?
Het retourneren van intieme producten is niet mogelijk.
Ik heb het verkeerde product ontvangen? Kan ik dit retourneren?
Wanneer u een verkeerd product geleverd heeft gekregen kunt u dit kosteloos retourneren via ons antwoordnummer. Wij zullen daarna zo spoedig mogelijk het juiste product naar u toe sturen. Heeft u een verkeerd product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Vragen over de klantenservice
Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Als uw vragen niet of onvoldoende beantwoord zijn kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Hoe en wanneer kan ik de klantenservice bereiken?
U kunt onze klantenservice bereiken per telefoon en e-mail. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 – 17:00. Wanneer u contact opneemt per e-mail vermeld dan altijd zoveel mogelijk informatie waaronder uw naam en bestelnummer. Houdt deze gegevens ook bij de hand wanneer u telefonisch contact opneemt. Zo kunnen wij u beter van dienst zijn.